خوش اومدید....

سلووووووووووووم دوست جونام....

 

 

به وبلاگمون خیلی خیلی خیلی خوش اومدید....صفا آوردید...قدم رنجه کردید...

 

وبلاگم بیشترش، نه همشا...طنزه! و هدفم بیشترش خنده ی شماست...

 

به همه چی هم این جا کار داریم...

 

خواهشن بی جنبه بازی رو اینجا بذارید کنار...

 

وگرنه خفن قاطی میکنم....

 

 

اصلنم اینجوری نیست که طرفدار پسرا باشم و بخوام دخترا رو خراب کنم...

 

 

لدفن بدون کامنت از وبلاگ بیرون نرید...کامنتاتون بهم میفهمونه که یه سری هستن که وبلاگم رو دنبال میکنن

 پس زود به زود مطلب میذارم...

 

کپی هم خواستید بکنید من مشکلی ندارم چون خودمم از جای دیگه کپی می کنم....

 

در ضمن من با کسی هم سره دعوا و جنگ ندارم...

 

همتونم دوست دارم...

 

دیگه اینکه شاد باشید...



نظرات شما عزیزان:

elham
ساعت20:45---14 مهر 1393
وبت عاليه خوشم اومد موفق باشي به منم سر بزن
پاسخ:ممنون... حتما بهتون سر میزنم


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت17:29---31 شهريور 1393
ما همیشه به شما لطف داریم

صورتی
ساعت18:23---30 شهريور 1393
اییییییییییییییییییییییییییش ایش چ بی ریخت
پاسخ:برو بابا دیوونه


morvarid
ساعت15:14---29 شهريور 1393
سلام داداشي وبت عاليييييه يني حرف نداره...
خوشم اومد
ايول دمت كرم
موفق باشي
پاسخ:ممنون گلم نظر لطفته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 شهريور 1398برچسب:, | 15:10 | نویسنده : ∂мєня∂α |